Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням
Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальною упаковці заміні на нові не підлягають).
Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).
До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;
Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;
Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.
Умови гарантійного обслуговування:
Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки;
Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів від дати прийняття товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;
Товар, куплений в нашій мережі магазинів (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;
Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або вказаний сервісний центр фірми-виробника, якщо такий є в регіоні. Якщо товар доставляється на обслуговування в сервісний центр фірми-виробника, час виконання гарантійних зобов'язань встановлюється його сервісним центром;
Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).
Гарантія анулюється сервісним центром з наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:
- використання товару не у відповідності до вимог до умов експлуатації;
- через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню вироби;
- використання товару в будь-який, не забезпеченої підтримкою конфігурації;
- вироби, модифіковані замовником самостійно з використанням елементів інших виробників;
- через недбале поводження;
- через включення в мережу з невідповідним напругою;
- при наявності механічних пошкоджень;
- в разі ремонту не уповноваженими особами;
- якщо несправність викликана перезаправку картриджа.
Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані.
Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в мережі магазинів «В десятку», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Чи не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити